Populārāko atslēgvārdu atrašanai – Google Adwords piedāvā rīk Keyword Planner (Atslēgvārdu plānotāju), kas nodrošina iespēju veikt atslēgvārdu analīzi un auditu.
atslēgvārdu plānotājs:
1.solis – Jūsu vietnes nosaukums, nozare un apakšnozare
2. solis – auditorijas izvēle: lokācija, valsts un valodas izvēle
3.solis – reklāmas vietas izvēle – Google meklētājs, vai arī Google partneru lapās
4.solis – ievadiet atslēgvārdus
Pēc parametru norādes, nospiediet pogu “Iegūt idejas”.
Pēc komandas izpildes Google parādīs sarakstu ar atslēgvārdu idejām, to meklējumu skaitu mēnesī, konkurenci un reklāmas izcenojumiem par klikšķi. Atkarībā no Jums pieejamā interneta reklāmas budžeta, Jūs varat izvēlēties lētākus vai dārgākus atslēgvārdus.
Ja vēlaties iespējami efektīvāku reklāmu par iespējami zemāku budžetu, izvēlaties atslēgvārdus, kuriem ir zema konkurence un iespējami lielāks meklējumu skaits mēnesī.
Iespējams Jūs varat izvēlēties trīs lētākus atslēgvārdus un sasniegt tādu pašu auditorijas apmēru (meklējumu skaits mēnesī) kā izmantojot vienu augstas konkurences dārgāku atslēgvārdu.
Zemāk būs plašāks raksts par to kā lietot Keyword Planner – Atslēgvārdu plānotājs.